Wednesday, July 23, 2008

Camni la baru betull !!

Hehehe .. Assalamualaikum kengkawan ku

camni la aku mau .. respond2 camni yg aku tunggu dari korang semua .. even 4 5 org je .. bagi aku dah lebih dari cukup dah .. maybe ade yg tak de kesempatan nak jengok bloq ni dan bagi pendapat korang .. nevermind .. at least .. function blog ni dah slow2 makin menjadik ..

pasal harge tuh aku rase tak jadi masalah .. mungkin kite boleh edjas pade harge yang lagik ok .. yg mendapat persetujuan beramai ramai .

tp .. mungkin ade perubahan sikit pasal bende nih ... memandangkan bulan pose pon dlm sebulan lebih lagik ..... kemungkinan kite akan anjakkan ke bulan raye ... tu sume aku tak sure lagik .. kite tgk dlu survey dari korang jugak .. aku just harap respond dari korang je semua pasal yg nak menjadikan bende2 ni bukan aku ... or ajk2 .. tp kite semua .. lagi ramai yg datang lagi bagus

lagi betul die punye objektif nak temukan balik budak2 batch kite .....

takpe .. aku akan create satu poll utk korang buang vote kat sini n kite tgk .. tp tak semestinye vote tu akan aku pakai as reference .. tu just nak jadikkan gambaran awal je pendapat korang semua ...

ok guys .. maas salamah n harap respond lagi baik lepas ni dari korang semua

Assalamualaikum

4 comments:

apeng said...

aku secara dasarnye la.. blm amik kire yg bkn dasar pnye.. rs elok wat time raye.. at least blh la korg bw sume kuih2 raye korg.. hehe..

tp elok jg rs time raye.. ape mcm?

didie said...

yg penting dua2 ade makan...so dua2 pun boleh.

Unknown said...

aku pun xdehal nk buat masa raya ke deepavali ke wesak ke hari gawai ke, sukati ko la labu.. ade rezeki aku dtg,xde rezeki aku kem salam je

Akisendro said...

okeh .. bereh .. so kite konfem la eh buat hari raye .....