Friday, July 11, 2008

Meeting @ Ubi Kayu - Bincang pasal majlis bukak puase

Halu .. ni ade sket update pasal ape yg tlah di bincangkan semalam di Restoren Ubi Kayu (lokasi baru yg di suggest oleh nuar .. die kate asyik2 NZ je).

1st skalik agenda utame bende ni adelah nak bincangkan program semase bulan puase nanti ... mcm biase la kan .. nak buat majlis berbukak puase (terbuke pade yg tak puase gak).

Just skarang ni kitorang tak confirmkan lagik nak buat kat mane tang harge tu . kami sebulat suara nak tetapkan 60 ringgit malaysia memandang kan bulan puase lambat lagik so blh la kumpul sikit2 dari skarang

Bukan ape .. kitorang just nak tgk respond budak2 jer .. kalo ramai .. maybe boleh la buat best2 sket ..

Aku akan buat vote dalam blog ni utk restoren yang telah di bincangkan pade mase tuh .. hopefully korang blh vote cepat2... hmmm lagik ape aa .. aku pon dah tak ingat aa weh .. aaa lupe2.. senarai kehadiran malam tadik adela seperti berikut

1. Aku (Fakhri)
2. Nuar (merangkap bendahari)
3. Mariatul (S/Usaha Pompuan)
4. Nor Iza
5. Ima

Pada semua yang sudi membace bende nih .. sebar2 kan geng kite yang lain .. dan kalau blh .. vote skalik tempat utk kite buat majlis bukak puase ..

Adios n Cheers .. taklupe gak .. Wassalam

10 comments:

apeng said...

biler lak aku cam tu.. ko sdp je nk buruk kn anwar.. ckp ar anwar ibrahim , jgn aku pn nk ko bruk kn.. ni yg marh ni...

syazwani said...

Insya Allah minat nak join,
tpi kan alang2 kiter buka poser, ok tak kalau kiter buat kat MUC jer, then malam pas terawih boleh buat chit-chat or sharing moment dengan adik2 especially yang dah nk exam..
ni yang terdetik kat hati ler..saper yang terer bab2 tips study ni boleh lah share malam tu,pastu endingkan dengan moreh, kalau nk bg depa makan special, kiter kumpui2 la duit sorang sikit..
maybe hafiz boleh tolong dealkan dgn sekolah..
ni cadangan jer..

~ sedapla nama restoran ubi kayu tu, kat mana ek~

Akisendro said...

ahahaha ... nuar ko mmg dari dulu mcm tu .. taknakkkkkk mengaku salah ... huh .. wani .. nice idea .. aku akan cube proposekan kat budak2 lain .. n kite tgk camne respon budak2 lain ........ thanks for the idea

apeng said...

tolong sikt fak.. aku suggest sj kt restoran ubi tu.. tp ko dh manipulate kn ayat aku ni..

nuhaja said...

ubi kayu tu katne?
ok gak kalo wat situuu.........

kukang said...

60?, yg itu ari aku bayar 30 pun aku makan kuih je, ini kan 60, bukak puasa sederhana pun boleh geng, bukan dtg nk g jumpa hidangan bukak posa tu, kita dtg nk jumpa kawan2 sambil beribadat..aku bukan gaji 3-5 ketul macam korang,wahaha

Cak-A said...

anzozo ni kan, pasal kuih 3 ketul pun nak jadi isu hangat.. Kot yer pun marah, jangan la hightlight kan dalam blog ni.. Ko makan kuih 3 ketul kan? Maknanye...seketul 10ringgit... Barang kan dah mahal.. Tambah2 plak restoran "panas badan pun tiade..."

Tapi, aku pun rasa macam yang ko rasa jugak la.. 60 tu kalu bagi aku boleh.. Tapi kalau bagi yang berpendapatan rendah tu.. Ceh ayat!..Mungkin la agak berat..

Unknown said...

ahaaaa..takat 60 tu aku pun ok..
tapi agak2 la jugak utk kwn lain2..
buat kat kl sudahhhh
center, senang.. suma org bole turun..
lagi bagus kalo wat kat melaka, xyah aku kuar duit tol dgn minyak..hahahaha

Lutfi said...

adalah lebih relevant majlis berbuka puasa di adakan di KL..ramai bebudak ade kat KL..and couldn't agree more with syazwani's idea..a good one really..kongsikan lah kepakaran korang..memasing punya specialities..terutamanye abg aki..hahahah..sori ki..peace

didie said...

hamba setuju